مادري زيبا و سالم

انواع شلوارهاي پارچه اي مناسب براي خانمهاي خوش تيپ

1392/3/12 20:18
نویسنده : مادر خانومی
159 بازدید
اشتراک گذاری
آرایش و زیبایی > انواع شلوارهاي پارچه اي مناسب براي خانمهاي خوش تيپ

چه کسي مي گويد که فقط مردها بايد شلوار بپوشند؟ پوشيدن شلوار پارچه اي براي خانمها کاملا ايده آل و مناسب به نظر مي آيد. البته چند عامل مهم مثل رنگ، پارچه و مدل، در زيبايي و شيک تر به نظر رسيدن شلوارهاي پارچه اي نقش بسيار مهمي دارند.

شلوارهاي بوت کات
شلوارهاي بوت کات چه از جنس پارچه کتان باشند و چه از جنس پارچه پشمي، براي همه اندامها با هر سايزي مناسب هستند. بنابراين هر خانمي بايد يکي از اين شلوارها را در کمد لباسش داشته باشد.
اگر مي خواهيد اين نوع شلوارها قد شما را بلندتر نشان دهند پارچه هايي را انتخاب کنيد که راه راه هاي عمودي باريک دارند و اگر مي خواهيد شلوارتان به نوعي همه کاره باشد و يا با همه چيز به راحتي ست شود، يک شلوار بوت کات مشکي انتخاب کنيد. قد اين شلوار را مي توانيد هر طور که مي خواهيد و طبق سليقه خودتان انتخاب کنيد اما افراط نکنيد شلوارهاي خيلي کوتاه براي محيط هاي کسب و کار و تجارت مناسب نيستند و شلوارهاي بيش از حد بلند نيز براي استفاده طولاني مدت در محيط کار مناسب نيستند.
کفشهاي پاشنه بلند بهترين انتخاب براي اين نوع شلوارها هستند اما اگر قد آنها مناسب باشد از کفشهاي تخت هم مي توان استفاده کرد.

شلوارهاي پاچه گشاد
الگوي شلوارهاي پاچه گشاد از شلوارهاي مردانه الهام گرفته شده است و براي محل کار نيز مناسب هستند. معمولا فاق اين شلوارها خيلي بلند است و تا گودي کمر ادامه دارد و هرچه به مچ پا نزديکتر مي شوند، گشادتر هستند.
بهتر است اين شلوارها را با کفشهاي پاشنه بلند بپوشيد تا کوتاه و نامتناسب به نظر نرسيد.
اين شلوارها براي خانمهايي که اندام ريزي دارند چندان مناسب نيستند. اين شلوارها را با بلوزها و تاپهايي که روي کمر تنگ هستند بپوشيد تا کمرتان کاملا مشخص باشد.

شلوارهاي تنگ برمودا (کوتاه)
قد شلوارهاي برمودا بايد بالاتر از قوزک پا باشد و ترکيب آنها هم با کفشهاي پاشنه بلند و هم با کفشهاي تخت بسيار عالي و ايده آل است. اين شلوارها معمولا از کمر تا مچ پا کاملا جذب و تنگ هستند بنابراين براي خانمهاي چاق چندان مناسب نيستند.
اين نوع شلوارها از جمله متنوع ترين شلوارهاي موجود در بازار هستند و مي توان پيراهن هاي دکمه دار، تي شرتها و تاپهاي تزئين شده و اسپرت را به خوبي با آنها ست کرد. براي اينکه شيک تر به نظر برسيد مي توانيد شلوارهاي برمودا را همراه يک کفش پاشنه بلند و يک کت پارچه اي يا پشمي بپوشيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سایدونه یه دونه
12 خرداد 92 22:29
موفق باشید